miercuri, 8 februarie 2012

Meditaţie crepusculară



În ceasul umbrelor alungite

îmi cobor paşii

pe cărarea lăuntrică

a fiinţei mele amorţite.

Zbicit de razele primelor stele

mă nărui ca o statuie de nisip

când liantul teluric seacă din mine.

Îmi descărnez sufletul prăpăstios

căruia îi cresc aripi de lumină

şi zboară,

liber prin suflul divin.

Îngemănat cu un vânt astral

sfidez legile temporale,

pliez infinitul c-un gând

şi-i descopăr izvorul.

Grefat pe rădăcina universului

cresc în armonie deplină

cu întregul din care fac parte.

Stau la mila secundei nemărginite

pe care o simt cum se contractă,

spre a-mi închide curgerea sufletească

în două fântâni cu apă sărată.

Cobor pe o rază a Lunii

ca să-mi îmbrac iar haina de lut

parazitată de moarte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu