duminică, 18 martie 2012

Deşert

Pe la poalele dunelor nomade
îmi port tălpile arse
într-un tango alert cu viaţa
printre nisipuri mişcătoare,
care-mi înghit paşii.

Un negustor numit Destin
cu simţul umorului exacerbat
mi-a dăruit tăbliţa cu taina cuvantului,
dar eu am îngropat-o prosteşte
la rădăcina unui pom uscat.

Vântul îngemănat cu moartea
care-i suflă timpului în vele
se hrăneşte cu urmele paşilor mei,
dar drumul spre acea oază umbroasă
îl găsesc şi prin furtună.

Tot vărs paharul poeziei
plin de napalm distilat în suflet,
catalizatorul sentimental suprem,
şi îţi aştept flacăra mistuitoare
deşertul să-mi transformi în sticlă.

Atunci, în vârful penei de scris
voi pune diamantul iubirii
ca să redesenez peisajul monoton,
zgâriind adânc versuri
pe fereastra către lume.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu