duminică, 26 aprilie 2015

Ecou


Corsetul de tristeţe mută
îmi strînge fruntea încruntată,
în chingi care vor fi tăiate
numai de vocea ta curată.

Monştrii prin umbre mă aleargă
şi mor în vise-ntunecate,
apoi învii ca să gust raiul,
cînd în ureche-mi picuri şoapte.

Sihastru într-o lume crudă
alerg prin viscole tăioase,
spre-a braţelor tale caldură,
să ard în flăcări de mătase.

Sunt îmipietrit de a ta lipsă,
dar n-am putere de a plînge,
rîuri de lacrimi port în mine
ce doar la pieptul tău vor curge.

Poate-i ironic felu-n care
destiu`a scris tăcut in stele,
ca tu să fii in depărtare
izvorul fericirii mele.

Şi-am sa mă-ntorc flămînd la tine,
şi însetat de fiinţa-ţi dulce,
s-astîmpăr dorul cel sălbatic
ce-n vise noaptea mi-te-aduce.

Şi-atunci ai să îmi vezi iubirea,
dincolo de ce pot să rostesc,
să simţi ce nu pot prinde-n vorbe,
În acel prea simplu te iubesc.


06. 01. 2015.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu