sâmbătă, 8 iunie 2013

Odă (fără adresă)


Prăvălindu-ne spre viaţă,
Traşi de-o steauă căzătoare,
Am dat faţă cu destinul,
Să ne pună la-ncercare.

Am vrut să gustăm dulceaţa,
Coaptă de pomul interzis,
Vrut-am să trăim iubirea,
Şi-am evadat din Paradis.

Ne-a lovit tăişul sorţii,
Cruntă lamă de durere,
Şi-am căzut la ani lumină,
Separaţi în semisfere.

Văduvit de-a ta căldură,
De hazardul implacabil,
Strig la cer de disperare,
Într-un gest impardonabil.

Lucifer făgăduieşte,
Că-mi dă îngerul pereche,
De-i voi vinde al meu spirit,
Îmi şopteşte la ureche.

Claustrat de trupul firav,
Pus pe drum spre pribegie,
Străbat nopţile virgine,
Doar cu inima-mi făclie.

Sunt mânat inexplicabil,
De un dor fără de seamăn,
Să cânt dragostea eternă,
Odă sufletului geamăn

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu